جلسه هم اندیشی ارتقاء سطح خدمت رسانی جهت رضایت مندی زائرین عتبات عالیات با حضور مدیر و معاونین سازمان حج و زیارت و مدیران شرکت های زیارتی استان خراسان رضوی در محل دفتر بعثه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مسئول دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به شرکت گنندگان در این هم اندیشی، خدمت به زائرین کربلای معلی را یک توفیق بزرگ عنوان کردند که نصیب و روزی هر کسی نمیشود پس برای تداوم این توفیق و اینکه آثار معنوی این خدمت گذاری در عمر و زندگی ما جاری و ساری باشد باید تمام تلاش خود به کار بگیریم تا در این مدتی که زائرین را خدمت رسانی میکنیم کمبودی را احساس نکنند و تمام دغدغه زائرین پرداختن به زیارت اعتاب مقدسه و مسائل معنوی در عراق باشد.
در ادامه جلسه مشکلات یا موانع موجود در این خدمت رسانی عنوان شد و هریک از اعضای جلسه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات و ارتقاء سطح رضایتمندی زائرین را بیان کردند.